Johannespassionen och Varda

Konserten gick riktigt bra och det är så roligt att sjunga! Efter konserten bestämde vi oss för att gå till ICA och införskaffa ingredienser till pannkaka så att vi kunde njuta av mammas hemgjorda jordgubbssylt som pappa hade med sig idag. På väg dit stötte vi ihop med några av altarna från kören som skulle gå till Varda för lite eftersnack, vi hängde på och åt kvällsmat där istället. Det har blivit alldeles för mycket utemat på sistone men det ska det bli ändring på.
Vi åt varsin sandwich med biff och coleslaw
Myshäng på Varda

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag saknar verkligen att sjunga och myshänga efter konserter! Fast nu ska jag ju börja igen efter påsk! Jag kollade med A och han tror att det löser sig med båda barnen på onsdagarna. Hoppas verkligen det!

2012-04-02 @ 16:21:58
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Det låter bra, jag har saknat dig! Jag håller tummarna för att det kommer att funka =0)

2012-04-02 @ 18:47:13
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0