Klostergatans fisk

Eftersom jag ville skämma bort min älskling ordentligt så beställde jag avsmakningsmenyn med tillhörande dryckespaket till oss igår på Klostergatans fisk (och nu är jag pank resten av månaden men så får det vara ;-). Allting smakade ljuvligt och vi hade svårt att utse en favorit, allting var lika gott.

Avsmakningsmeny

Halstrad pilgrimsmussla med jordärtskockspuré, rökt sidfläsk och äpple


Hummerbisque med sallad på hummer, Vikentomater och dragon


Pocherad Sterling helleflundra, serveras med gulbetor, skirat smör, bärkapris och riven pepparrot


Ett litet urval av Bengtsons ostar, med hemmakokt marmelad och knäckebröd


Chokladfondant med vaniljparfait och soltorkade jordgubbar och pistagenötter



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad gott det ser ut!

2012-04-21 @ 21:16:31
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0