Lunch med efterhäng

Det får man nog kalla det för annars var det en väldigt lång lunch som desstom innehöll besök på två apotek och ett besök på tågstationen.
Vi bestämde oss för att gå till OlioDeli och åt deras sallad, jag var lite besviken när jag tog salladen sist för skaldjuren smakade lite konstigt men idag var det en fantastiskt god sallad. Kräftstjärtarna var enorma och väldigt goda och kycklingen smakade verkligen grillat.
Min goda sallad med kräftstjärtar, räkor, kyckling och fetaost.
Min fina lunchdate =0).
Jag har haft huvudvärk i tre dagar, det började med nacken i söndags och så har det gått över till huvudvärk. När jag vaknade idag så var den borta, hurra tänkte jag men för några timmar sen kom den tillbaka. Jag har inte ätit för lite och definitivt inte druckit för lite vatten och sömnen har varit bättre än på länge, så varför ska det banka så förbaskat i skallen???
Jag ska försöka på mig på lite läsning, om huvudet tillåter ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0