Malmö

Vi åker till Malmö nu för den andra konserten för veckan. Det är Matteuspassionen igen, så det innebär 4 timmar till med träsmak i baken ;-). Och därefter är det eftersits med kören, det roligaste av allt!
Det är tur att jag har med mobilen så att jag kan hålla mig sysselsatt medan jag väntar.
Jag tänkte pigga upp långfredagen med lite färg! Såhär ser jag ut idag.
Strumpbyxor och topp Lindex (ny), kjol Indiska, kofta MQ.
Detaljer. Klocka Guess, armband Diddi, ring Lindex, örhängen Glitter.

Kommentarer
Postat av: Lena

Snygging!

2012-04-07 @ 12:37:58
Postat av: Lena

Snygging!

2012-04-07 @ 12:38:17
Postat av: Kristin

Tack Lena!!

2012-04-07 @ 17:25:52
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0