Panik

Jag insåg igår kväll att vi ska ha gäster från och med imorgon till och med måndag. På något sätt hade jag förträngt att det var den här veckan. Det ser ut som "kom och hjälp mig" här hemma, det behövs städas och tvätten ligger i drivor och det finns ingenting hemma att bjuda på.
Det hade vart en sak om det var vänner som skulle komma hit för de flesta vet hur det brukar se ut här hemma, men de som kommer hit är 2 engelsmän som jag inte har pratat med innan. Vi var i Gloucester, England med kören i februari och nu är det vår tur att bjuda tillbaka. Jag håller tummarna för att det är två trevliga och sociala män som kommer hit. Vi har bara en gästsäng så igår kväll lyckades jag ragga upp en luftmadrass så den ene får välja om han vill ha luftmadrass eller soffan...
Jag hade tänkt att det här skulle bli en lugn vecka då jag kunde sitta med skoluppgifterna men det får bli en annan gång, här ska det städas, tvättas, handlas och lagas mat.
Gänget jag bodde med i Gloucester

Kommentarer
Postat av: Lena

Jalla jalla!

2012-04-11 @ 17:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0