Så nöjd!

Bilderna blev så bra! Jag har hört att bilderna ibland kan bli konstiga när man själv har knepat och knåpat med färger osv. men de här ser precis ut som de gör på min dator :). Jag kan verkligen rekommendera Lindkvist fotolab, jag hade inte hört talas om dem innan men jag googlade runt och hittade dem. De finns i Västerås så när jag är där kan man säkert lämna och hämta bilder där så att man slipper extratiden som posten tar.
När vi var på IKEA så letade vi efter en tavla men det var ingen som vi tyckte om så då bestämde vi oss för att göra en av mina bilder till en tavla, här ser ni resultatet. Storleken tror jag är 30x40.
Det blev en hel bunt med bilder i strl 12x12 cm, det kommer att fixas med alla men har inte tillräckligt med ramar för det, såhär blev de som jag kunde fixa idag (ja, det är mycket roligare att pyssla än att läsa så därför fick det gå före ;-). Ramarna kommer ifrån IKEA.
Bilderna i den vita ramen har Petra Gau tagit.
Och så blev det två förstoringar som ska ramas in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0