Weekend with love

Vi hade en härlig dag igår. Jag värdesätter de helger vi är lediga för då kan vi ta dagen som den kommer och koppla av. Igår blev det en tur på stan och det märktes att våren verkligen är här, det är knoppar på alla träd och buskar. Min hals tyckte inte att det var lika roligt och idag är den helt öm. Jag håller tummarna för att det är allergin (även om jag hatar allergi) och att jag inte är på väg att bli sjuk.
Håkan jobbade några timmar på eftermiddagen och jag tittade på gamla avsnitt med Leila innan vi satte igång med middagen. Det blev lasagne, en av mina favoriträtter. Vi tittade på tv och bara njöt av lördagskvällen. Det här är vår sista oplanerade helg på väldigt länge (i princip till i höst) så vi tar det lugnt idag också.
Vi har alltid mozzarella- och tomatsallad till lasagne. Det är så gott!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lasagne är en av mina favoriter med!

2012-04-22 @ 16:26:23
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0