Äntligen fixat

Med knappt 10 dagar till godo så har jag äntligen tagit mig i kragen och importerat min gamla mail till min nya. För att fixa det var jag tvungen att ringa till Tele2 och få en del uppgifter och jag har dragit mig för det då jag misstänkte att de skulle försöka att sälja in någon tjänst till mig (då får man nämligen ha kvar sin epost) och jag hade rätt. Jag pratade med två olika personer och båda försökte att sälja på mig diverse tjänster från Tele2, jag är så dålig på att säga nej men den här gången gick det rätt bra.
Jag hade ändå tänkt att byta mailadress så småningom då min förra hade mitt gamla namn och dåligt med lagringsutrymme så egentligen var det bra att jag fick en anledning att göra det nu.
Det tog sin lilla tid för det var många mail som skulle tankas över till den nya mailen men nu är allt klart!
Det enda som oroar mig är att det är många som fortfarande mailar mig på den gamla adressen (som jag bara kollar någon gång ibland) och när jag påminner dem om det så får jag till svar " Men den skulle ju fungerar augusti ut!" och jag hoppas verkligen att alla kommer ihåg det när det slår över till 1 september, men jag har lite svårt att tro det. Jaja, jag ska inte ta ut någonting i förväg.
Jag ger mig en klapp på axeln och börjar ladda för kören!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0