Back in Vässan

Nu är vi tillbaka i Västerås, bussresan kändes längre på vägen hem men vi underhöll oss med Picassos äventyr och frågesport.
Kören repade hela dagen idag och det känns som att vi har kommit en bra bit på väg med hösten reportoar. Det är så roligt att få åka iväg med kören och umgås och hinna prata med alla, på onsdagarna är det bara en kort paus och då hinner man inte med så mycket prat.
Nu ska jag mysa ner mig i sängen och gå igenom nästa vecka, just nu har jag ingen aning om vad som händer då!

Idag blev det sallad till lunch.


Kommentarer
Postat av: Anna

När åker du tillbaka till Lund?

Svar: Jag åker till Lund på torsdag, när kommer ni hem? Hinner vi ses före dess? Jag är borta rätt länge sen. Puss!
Kristin

2012-08-27 @ 03:14:57
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0