Dagens lantiskläder

När jag är på landet så glömmer jag allt vad snygghet är och kryper i mina mjukisbyxor och kör bara på sköna kläder. Det tycker jag att man ska görförät man är ute på landet och tar det lugnt.
Jag lever kvar i den världen när vi åker och handlar så när vi kom till Torp så var det fullt med folk och alla var vardagsklädda vilket jag inte reagerade på förrens jag såg mig själv i spegeln...då blev jag full i skratt. Det finns inte så många speglar här på landet så jag tänker inte riktigt på hur jag ser ut. Men jag kan säga att jag inte brydde mig så mycket ändå för jag tror nog att de flesta förstår att jag har semester.

Nu lyser solen återigen här i Svensängen och vi ska fika och spela kort!

Såhär ser jag ut idag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är fin oavsett vad du har på dig, vännen! Visst är det skönt att ha på sig myskläder! Om man inte får ha det när man är på landet/i stugan, när ska man då få ha dem? Passa på och njut av semester och ledighet. En vacker dag kommer du att hitta ditt drömjobb, jag lovar!

2012-08-10 @ 20:35:50
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0