Första kören och tidig morgon

Jag vaknade kl 07.30 och kunde inte somna om, trots att jag skulle behöva några timmars sömn till.
Det var jätteroligt att träffa alla körkompisarna igår, speciellt de som har haft uppehåll det senaste året.

Vi fick ut en bunt med nya noter och här nedan ser ni en av mina favoriter, Långsam musik. Vi ska framföra en konsert med texter av Tranströmer senare i höst och då ska den vara med. Efter kören blev det ett besök på körölen, jag hade inte tänkt att gå till Bishop för jag hade sovit så dåligt natten innan men jag blev övertalad att följa med så jag stannade i en timme innan tröttheten tog över och jag begav mig hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0