Getingar

 
Jag fixade iordning korv och makaroner till lunch och eftersom det är strålande sol här i Västerås så bestämde jag mig för att öppna balkongdörren när jag åt för att vädra ut stekoset. Efter en liten stund började de komma, en efter en. GETINGARNA!! Sån tur var så var de inte intresserade av min mat så jag kunde äta upp utan problem men de flyger runt, helt okontrollerat och håller mig på helspänn. Jag avskyr getingar och till slut var det så många att jag fick lämna köket. Nu sitter jag instängd i sovrummet och hoppas att de ska flyga ut. Jag ville inte stänga balkongdörren för då vet jag att de är kvar, men risken är att det kommer in ännu fler istället. Usch, jag vill inte sitta här tills Håkan kommer hem ikväll, jag har saker som jag ska fixa.
Jag får ta mig i kragen om en stund och försöka få ut dem men just nu roar jag mig med min bok.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0