Hunter

Jag gillar färgglada gummistövlar och är på jakt efter ett par nya. Jag har hittat en engelsk hemsida där de är mycket billigare än i Sverige (och fri frakt dessutom), och nu är frågan, vilken färg ska jag välja?
 
Innan jag beställer vill jag prova storleken i någon butik (så jag måste ta mig till Stockholm eller Malmö) och gärna se färgerna där så att jag slipper bli besviken/överraskad för på nätet finns det så många olika nyanser av samma färg (beroende på hur fotot är taget med ljussättning och så). Det finns två olika modeller av den höga varianten, en med smalt skaft och en med brett, så jag vill se om det går med den smala varianten eller om jag måste ha Huntress-modellen som är bredare över vaden. Vilken färg tycker ni bäst om? Eller har ni förslag på någon annan färg som är snygg? Jag gillar alla deras färger men jag tror att dessa två nedan är mina favoriter.
 
Här är Cherry blossom
 
 
Och den här heter Fuchsia
 
Om de två ovan är för ljusa irl så kan jag tänka mig raspberry-färgen
 
Jag skulle helst av 10 olika par i olika färger så att jag kan matcha varje outfit men det har jag varken råd mer eller plats för...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker Raspberry. Dom var coolast. Jag skulle vilja ha likadana fast i Lagoon Green eller Navy.

2012-08-08 @ 16:29:34
Postat av: Kristin

Ja, jag har spanat på navy jag med :). Det kan vara så att hallonfärgen passar bäst till min regnjacka, eftersom jag oftast har regnjacka när jag har gummistövlar så är det ju bra att utgå från den :).

2012-08-08 @ 17:20:20
URL: http://Reising.blogg.se
Postat av: Hanna

Vilken sida ska du beställa från? Jag är sugen på ett par blå men tycker de är i det dyraste laget :)

Svar: Jag har tittat på countryattire.com de har dessutom rea på några sorter just nu + att de inte har någon kostnad för frakten :). Jag tittade efter dem när jag var i USA just med tanke på priset men jag hittade ingen butik som sålde Hunter.
Kristin

2012-08-08 @ 17:49:56
Postat av: Anna

Jag hade valt de blommiga! http://www.countryattire.com/hunter-ladies-rhs-original-wellington-boots-black-mix.html

2012-08-09 @ 21:17:48
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0