Iphone-strul

 
Min Iphone har fungerat kanonbra från det att jag fick den (för drygt 1,5 år sedan) fram till för några veckor sen, för nu går det nämligen inte att föra över bilder från telefonen till datorn. Jag har testat med olika sladdar och det fungerar med Håkans telefon så jag tror inte att det är något fel med datorn.
 
Den känner av telefonen och öppnar fotoprogrammet när jag ansluter telefonen men efter en stund försvinner telefonen från iPhoto. Är det någon som känner igen sig eller vet vad problemet kan vara? Jag för över bilder varje dag eftersom jag använder dem när jag bloggar så jag blir rätt handikappad när jag inte kan använda bilderna från telefonen.
 
De sista veckorna har jag bumpat mina bilder till Håkans telefon och så har jag fört över bilderna från hans telefon, men det är inte så lätt när han är på jobbet eller när han är i Lund och jag i Västerås så jag måste fixa det här på något sätt.
 
Jag försökte att hitta en bild på min telefon men det här var den bästa jag hittade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0