Jag längtar efter hösten

I helgen så händer det roliga saker, bland annat Lunds humorfestival, men vi ska även göra lite tråkuppgifter som att städa och tvätta, jag har inte varit i Lund sen i juni så det behövs verkligen.
Om vi hinner ska vi titta på höstskor imorgon. Jag älskar hösten, när luften är krispig och träden är fulla av löv i vackra färger. Någonting annat som jag gillar med hösten är modet, fina kappor, stövletter och stövlar, klänningar i lite kraftigare material och mysiga tröjor!
Jag har ganska många par stövlar så det jag är ute efter är låga stövletter eller andra snygga höstskor, gärna i en snygg brun färg så att de passar mina höstiga väskor, bland annat min Mulberry-väska som ni ser nedan.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0