Kajplats 9

Vi hade tur och fick ett bord i solen på K 9s uteservering. Det var fullsatt strax efter att vi kom så det är verkligen ett populärt ställe. Innan maten kom in fick vi en krämig potatissoppa som var jättegod. Räkmackan som jag åt var helt okej men nästa gång ska jag ta någonting annat (jag är väldigt kräsen när det gäller räkor och det kändes som att räkorna inte var skalade idag utan hade legat typ i lake ett tag).

Det var riktigt mysigt där på kajen och hade det inte varit för den dumma fågeln som bestämde sig för att göra sina behov på oss som satt där så hade det varit en underbar lunch. Jag klarade mig betydligt bättre än tjejen bredvid mig men jag fick min beskärda del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0