Lunchen och Hembakat

Jag och Pernilla käkade lunch på Chicco, jag åt deras tonfisksallad med örtkeso, mums!! Efter lunchen Strosade vi runt på stan och hamnade på torget där vi köpte varsin mjukglass. Det är första glassen för mig i sommar (om man bortser från desserter) och jag håller tummarna för att jag inte blir alltför dålig av den. Jag är känslig mot laktos och just mjukglass innehåller väldigt mycket mjölksocker och laktos men jag älskar mjukglass så jag chansar ibland.

När jag kom hem väntade en hel bunt med post i brevlådan, det var mest räkningar men även min favorittidning Hembakat. När räkningarna är betalda ska jag sätta mig med tidningen och se om de har några nya, goda recept att bjuda på!


Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Tack för omtanken! Jag hoppas också att det hinner lägga sig innan vi far till Göteborg! Vore hemskt att missa körresan för något sånt här.

Åh, jag fullkomligt älskar den där tidningen. Allt ser så fantastiskt ut. :)

2012-08-16 @ 15:44:06
URL: http://knoxtindraprojekt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0