McBean

Jag väntade med lunchen tills jag kom till Malmö. Jag gick till gyllene måsen och testade deras vegetariska hamburgare McBean. För en sisådär 12 år sedan var McGarden min absoluta favorit i deras sortiment men den försvann tyvärr. Jag visste inte att de hade en veg.burgare i sortimentet tills jag såg en tjej i somras som bar på en sån kartong.
Tyvärr föll den mig inte riktigt i smaken, den smakade nästan lite salsaaktigt (för mycket tomat eller paprika) och jag tycker om när den innehåller bönor, ärtor och lök. Den var okej men inte mer än så.

Nu ska jag ge mig ut på stan och prova Hunterstövlar och spana på färgerna så att jag vet vad jag ska beställa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0