Meatpacking district

We´re leaving for Sweden tonight. We´ve had a great vacation but it will be nice to get home to our appartment and our bed, I´ve missed it! We have a lot of plans for the weekend but we will hopefully get some rest next week. Today we will meet up some friends for lunch at Hudson Street before we go to the airport.
 
Idag är sista dagen i New York för den här gången. Vi har haft en rolig resa men det ska bli väldigt skönt att komma hem till lägenheten i Västerås och vår underbara säng. Vi har saker inbokade hela helgen så det är fullt upp men vi kommer att få det lite lugnare nästa vecka.
 
Igår tog vi en tur i Meatpacking district och det regnade så vi införskaffade varsitt paraply, mitt var rosa och hade en liten "tassel". Kvaliteten var dock usel så det ligger redan i papperskorgen, dessutom blev jag oljig både här och där av det.
 
Vi hittade en Efva Attling-butik där vi träffade dessa trevliga svenskor.
 
Jag köpte en liten present till mig själv.
 
Vi avslutade turen med drinkar på mysiga Pastis innan vi gick tillbaka till hotellet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0