Morgonstund

Det känns ganska meningslöst att vara vaken större delen av natten när alla andra sover. Jag vill inte störa Håkan så jag har legat här i mörkret och väntat på sömnen som vägrar infinna sig. När jag låg vaken i USA kunde jag åtminstone roa mig med facebook (tack vare tidsskillnaden) men nu när jag är i Sverige igen så är det nästan ingen som är aktiv på fb under natten. Nu har jag smygit på TV och tittat på 7th heaven, ett av mina program som jag gärna ser men nästan skäms för, det är ju moralprogrammet nummer 1! Idag blir det ganska lugnt, vi ska storhandla sent ikväll men innan dess är det rätt oplanerat, jag var effektiv igår så då kan jag ta det lite lugnare idag med gott samvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0