På tåget men maten är hemma

Jag gick till kören igår men satt mest och lyssnade eftersom min röst inte riktigt ville vara med.
Jag packade när jag kom hem från kören så att jag kunde sova en kvart till imorse, det kändes ändå som att klockan ringde alldeles för tidigt när gitarrtonerna drog igång 06.20.
Nu har jag kommit en bra bit på väg, vi är i närheten av Mjölby och det rullar på bra. Ett litet minus är att jag glömde salladen som jag skulle ha till lunch hemma i kylen (den kommer att vara riktigt fräsch när jag kommer tillbaka) så antingen får jag köpa något på tåget eller vänta till jag kommer till Malmö vid 14-tiden. Eftersom jag åt frukost före kl 7 börjar det kurra i magen redan nu men i Malmö finns det mer att välja på så jag försöker att vänta.

Här ser ni en av mina favoriter just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0