Söndag med släkt, handboll, middag och Plump

Vilken härlig dag vi har haft! Det har vart fint väder och efter lunchen åkte vi till Skäret och hälsade på Håkans kusin och hennes familj. Eftersom de inte bor i Sverige så har jag inte träffat dem tidigare. Deras sommarställe ligger nära Svensängen, ungefär 5-10 minuter ifrån vår stuga och vi satt ute och fikade och njöt av solen.

När vi kom hem bänkade vi oss framför handbollsfinalen. Det var spännande och Sverige spelade bra men det räckte inte ända fram.
Jag och Håkan fixade middag, biff Stroganoff (som blev riktigt smarrig) och till dessert hade Stina gjort Toscapäron.
Innan Göteborg- och Kullaviksgänget åkte hem så spelade vi Plump, jag kom på tredje plats så jag är nöjd med min insats.
Nu tittar vi på Robert Gustavsson och väntar in stjärnfallet som ska komma senare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni verkar ha det riktigt härligt!

2012-08-12 @ 21:29:44
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0