Back in town!

Det tog sin lilla tid att ta sig från Göteborg igår. Vädret var inte det bästa och vi höll 60-80 på 110-väg men hellre det och att vi kommer fram välbehållna.

Igår kväll var vi hemma hos mina föräldrar tillsammans med hela familjen och de uppvaktade Håkan. Vi fick dessutom den älskade kalendern i försenad julklapp med bilder på pojkarna.
Idag blir det shopping på rean, vi får se hur mycket som finns kvar men förhoppningsvis hittar vi några små godbitar :).
Jag har haft lite bloggvila de senaste dagarna, mest på grund av avsaknaden av internet men nu när vi är tillbaka i Västerås så ska det förhoppningsvis bli ändring på den punkten! Jag har många bilder att visa och en massa bloggar att läsa ikapp mig på. Vi ska dessutom ha några dagar med "göra ingenting" och bara skrota runt här hemma, det längtar jag efter!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Är det fortfarande så dåligt väglag? Jag är glad att jag slipper ligga på vägarna när det är så här.
God fortsättning!

Svar: Det är mycket bättre idag än igår, det var en fröjd att köra på E-18 idag...även om man fick passa sig för halkan =0)
Kristin

2012-12-27 @ 12:20:54
URL: http://lenaslilla.blogg.se
Postat av: Anna

Leka?

Svar: Gärna nån dag =0) Kanske en lunch på stan eller fika tillsammans allihop och så får vi inte glömma bion!!
Kristin

2012-12-27 @ 13:05:17
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0