Dags för föräldragrupp

Dagen har rullat på i ett idag och nu har intressenter på lägenheten börjat höra av sig. Imorgon är det dags för visning nummer 1 och vi får se hur många det blir under veckan.
 
Jag var ute en snabbis i snöyran och köpte lunch och när det snöar åt alla möjliga håll samtidigt som det gör idag så är det ganska skönt att få vara inomhus. Om en timme ska jag till barnmorskan där det är dags för den första föräldragruppen. Det ska bli spännande att se hur många vi är och om det är några jag känner igen sen tidigare. Jag hoppas naturigtvis att vi får lära oss en massa matnyttiga saker och att det är en bra grupp som man kan hålla kontakt med sen när barnet är fött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0