Det tar sig

Det går sakta men säkert framåt här hemma även om jag vilar lika mycket som jag jobbar. Vi stressar inte utan tar det lugnt och kör i vårt eget tempo med Harry Potter-film och vila på sängen blandat med fix. Jag trodde aldrig att det skulle vara så mycket jobbigare att hålla på när man är gravid jämfört med innan.

Hur som helst, idag har jag fokuserat på gottebordet medan mannen min fixar Jansson. En dessert är klar och fyra julgodissorter är påbörjade. Två av dem ska doppas i choklad sen är det klart. Imorgon vill jag ha sovmorgon innan gästerna kommer så vi satsar på att bli klara med allt ikväll, vi får väl se hur sent det blir ;-) det är granklädning och paj kvar på att göra-listan.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad den där Rocky Roaden ser god ut! Jag hann inte köpa mini-marshmallows idag, men jag kom ihåg att köpa fingerfärg när jag var på stan istället.

Svar: Hoppas att du hittar den på någon annan ICA-butik, de var mycket lättare att jobba med än de stora som man måste dela på. Den var supergod!
Kristin

2012-12-15 @ 22:19:55
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0