Drömboenden

Igår kom jag in på Hemnet av en slump, vi ska inte leta nytt utan jag letade efter ett hus som jag hade blivit tipsad om och skulle vara exceptionellt på alla sätt och vis, nu hittade jag inte just det huset men väl ett par andra objekt som jag skulle köpa om jag hade några hundra miljoner på banken. Vad sägs om dessa?
 
Min favorit i Stockholmsområdet, den här villan hittar du på Lidingö. Klicka här
 
Om man letar efter en villa i Skåne nära vattnet kan man ta sig en titt på den här skönheten
 
Eller den här fantastiska herrgården/villan i Mariefred med utsikt över Gripsholms slott, tänkt att ha det här som sommarboende!
 
Nu ska jag fortsätta att drömma om vårt fina hus, det är mindre än två månader tills vi får nycklarna nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0