En effektiv eftermiddag

Idag har jag varit riktigt effektiv och bockat av massa saker på min att göra-lista. Jag har ringt angående en felaktig faktura (vilket jag inte visste hur det skulle gå men det blev som jag ville så jag är supernöjd), jag har kollat upp mina presentkort, skickat mail till alla jag ska skicka mail till och fått ordning på kalendern de närmsta månaderna. Jag har även tvättat, städat och diskat i köket och städat i plånboken.
 
Nu när alla sådana saker är gjorda så är frågan om det blir ledigt för kvällen eller om jag ska titta på en föreläsning. Jag skulle vilja få över lite bilder till min externa hårddisk men det tar ganska lång tid så vi får se om det hinns med. Just nu känns vyn nedan väldigt långt borta! Bilden togs på midsommar 2012 och även om jag älskar vinter och snö så ser det väldigt skönt ut med solsken, värme och Sommarsverige.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0