En tenta är gjord!

Idag är det fullt upp för att hinna med. Jag ska packa, handla, fixa klart här hemma, rensa kylen och i eftermiddag är det dags för föräldragrupp.

Min första tenta för december är gjord och den gick riktigt bra. När man som jag gör den på nätet så kan man ibland få resultatet direkt vilket jag fick den här gången. Jag hade rätt på 60 av 61 frågor vilket jag är riktigt nöjd med! Den här kursen har varit riktigt roligt och om det går så är det den fortsättningskursen jag vill läsa i vår. Jag har en tenta kvar och drömmen är att hinna med den nu i december för isåfall är jag ledig till slutet av januari. Mitt mål var att bli klar med en av kurserna före jul för att få ett lugnare jullov men om jag är duktig den här veckan så får jag långledigt till slutet av januari och det vore bra med tanke på den stundande flytten.

Igår invigde jag ett par örhängen som jag fick i julklapp, jag älskar strassmycken och fick flera fina par i söndags. Jag fick ett set med matchande armband och örhängen som jag tänkte ha på mig på julafton men de får ni se då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0