Foto

Idag fick jag sova! Jag vaknade vid 7 när Håkan skulle iväg och var vaken till 9 och därefter slumrade jag i två timmar till. Det var verkligen välbehövligt!
 
Jag har pysslat lite med korten vi tog hos Therése i Stockholm i november och satt in dem i ramar så nu finns två av dem uppe på fotoväggen i vardagsrummet. Den är fortfarande inte klar, vi letar efter en ram som ska passa en naturbild som jag har tagit i stugan och när Lille Skrutt är här ska det upp någon bild på den också.
 
 
Det är svårt att ta kort på foton men här ser ni dem lite närmare.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

SÅ fina!! Du fullkomligt strålar!
Jag ångrar bittert att vi inte hann ta några fina bilder på magen. Men å andra sidan. Sen har man någon att fota hela tiden!
Ni har så mycket fantastiskt att se fram emot!

2012-12-20 @ 00:29:42
Postat av: Kristin

Tack Ida! Jag älskar att ta kort så jag antar att bebisen kommer att bli favoritmotivet framöver ;-)

2012-12-20 @ 13:08:03
URL: http://reising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0