Full fart mot helgen

Det är fredag och full fart mot helgen! Jag har spenderat förmiddagen med att planera och snart blir det en tur på stan för att fortsätta julklappsjakten och handla ingredienserna till julgodiset som ska tillverkas i eftermiddag och imorgon. Jag väntar med storhandlingen inför söndag till imorgon för jag kommer inte att kunna släpa hem allting själv från affären, jag måste också bestämma vad som ska vara med på efterrättsbordet innan dess.

Igår blev det en middag på kvarterskrogen och jag testade en ny favorit, pilgrimsmussla och räkor med pepparrot och persiljerot, så gott! Hade jag inte varit gravid så hade jag testat carpaccion med tryffelmajonnäs, parmesan och ruccola. Den såg ljuvligt god ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0