Fullt upp

Den här dagen har gått i ett och nu är vi äntligen hemma igen och jag tar igen mig en stund i sängen. Vi började på stan, för mig blev det inte så mycket shopping men Emilia hittade en hel del. Efter en sallad från Vivaldi åkte vi till Erikslund där vi började med att inhandla en kaffemaskin hit till Västerås (en likadan som den i Lund som vi älskar fast den här är svart) och nya mobilskal till mig och Håkan. Kan ni tänka er, efter att ha besökt minst 10 olika affärer under hösten så hittade vi precis sådana skal som vi har idag och älskar, så det blev ett till Håkan och två till mig för jag kunde inte välja mellan cerise (som jag hade innan) och röd så nu sitter det röda skalet på eftersom det är jul.
Vi avslutade i shoppingcentret där jag och Håkan besökte Cervera, Bokia, Citygross och IKEA medan de andra tog en ordentlig shoppingtur i klädaffärerna.
Ikväll är det Emilias sista kväll i Västerås innan hon åker vidare så vi ska äta middag på FRANK och njuta ordentligt!
 
Imorgon kommer det bilder från Göteborg (de ska bara upp på datorn först) och lite mer bloggande utlovas.
 
Det här åt jag sist vi var på FRANK.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0