Hoppas på bättring

Jag och Al lunchade på Olio Deli där det blev en blandad sallad för min del. Man får plocka ihop den själv och det finns mycket gott att välja på.

Redan på Olio kände jag mig lite lätt illamående av alla dofter och nu när jag är hemma så känner jag mig som jag gjorde de första månaderna när jag var gravid, illamående och kväljningarna kommer och går. Jag har känt av det hela veckan men jag ska lägga mig och vila nu och hoppas att det går över till ikväll när vi har konsert. För om det fortsätter såhär så fixar jag inte att sjunga.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nej vad trist att du mår dåligt! Men lyssna på kroppen och Lille Skrutt. Kanske är det meningen att du ska vara hemma och vila? Kram

Svar: Jag sov som en stock och när jag vaknade har jag fått huvudvärk också så det blir en lugn hemmakväll istället för konsert, hoppas att det går bra för er ikväll! KRAM
Kristin

2012-12-06 @ 16:28:08
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0