Höstterminen är klar!

Det blev riktigt sent igår och när jag väl skulle somna så var det stört omöjligt. Jag blev därför väldigt förvånad när jag vaknade av mig själv kl 7 och inte kunde somna om. Idag är det fullt upp så det är bara att bita ihop och försöka att hålla sig vaken.

Igår blev jag klar med de sista uppgifterna på min andra kurs och efter det gjorde jag tenta nummer två, det var lite läskigt för där var jag tvungen att lämna in frågan så fort jag hade svarat på den, jag kunde alltså inte gå tillbaka och gå igenom alla svaren som jag brukar göra innan jag lämnar in. Och för varje gång jag tryckte på "nästa" så såg jag om jag hade klarat föregående fråga. Det gick strålande och jag hade alla rätt så nu kan jag gå på ett långt jullov utan att behöva tänka på studierna alls! Det ska bli riktigt skönt :).

En glad Kristin har fått jullov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0