I tomteverksta´n

 
 
Igår kväll var det full rulle i tomtefabriken, speciellt när jag insåg att alla julkort ska skickas iväg inom kort. Det blir inte så många hemmagjorda i år, dels så hade jag inte så mycket material och dels så räcker inte tiden till den här veckan. Jag slog in flertalet av de klappar jag köpte igår så att ingen råkar få syn på något i förväg.
 
Idag har jag titttat på alla fina brudpar som har gift sig i Nyhetsmorgon på det häftiga datumet 121212, och som vanligt nu under graviditeten så blir jag väldigt rörd.
Idag ska jag till barnmorskan, jag ska handla och baka inför kvällens körrep som min man ska ha med sig fika till (men det är inte så lätt för honom att fixa när han inte ens befinner sig i Sverige) och fortsätta med mina julbestyr här hemma. Det är fullt upp med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0