Julafton nr 1 2012

Idag har vi haft lilla julafton här hemma och det kändes faktiskt som julafton, det var bara Kalle vi saknade. Vi började med jullunch och därefter blev det klapputdelning och fika. Det har varit en riktigt mysig dag och jag känner mig lite trött nu så ikväll blir det en lugn hemmakväll med julbordsrester till middag.
 
Bordet är dukat
 
Pose vid granen
 
 
Såhär ser jag ut idag, jag ska se om jag kan hitta en bild framifrån också.
 
Julklappsutdelning
 
En bild från fikabordet, dock var inte allt framtaget här. Idag serverade vi ananaspaj med grädde, morotskaka med frosting, pepparkakor, nougatcrisp med mörk choklad, rocky road och lakritskola.
 
Vi fick så mycket fina julklappar så jag är alldeles överväldigad! Tack familjen för en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ser fin ut i den röda tunikan och vad snyg du är håret! Härligt med jul, och lite lyx att få fira fler än 1 gång med några dagars mellanrum ;) kram

Svar: Tack! Ja, och vi var flera som sa att det kändes som julafton så det kändes lyxigt ;-)
Kristin

2012-12-16 @ 20:29:10
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0