Julimprovisation

 
Eftersom det inte gick att få tag på minimarshmallows på någon ICA-butik mellan Göteborg och Lund så fick det bli tomtar i den här varianten av Rocky Road. Jag har inte smakat den än men jag hoppas att det funkar lika bra som marshmallows. Nu är det mesta klart vad gäller julgodiset. Håkan ska köpa med sig knäckformar med sig hem från jobbet då det var slut här på konsum så knäcken får vänta tills han kommer hem men det andra är klart och förpackat.
Julklapparna är inslagna, det är en kvar men den kan jag inte slå in förrens på söndag. Lugnet börjar lägga sig i lägenheten och jag är lite sugen på en powernap men det hinns inte riktigt med då middagen ska börja fixas.
 
Ikväll blir det mys med Em och Ed med god mat och provsmakning av julgodiset.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0