K9

Vi fick en mysig stund med Ulrika och de andra gästerna. Hon höll festen i en lokal som ligger vägg i vägg med min första lägenhet. det var mysigt att få komma in på innergården och se sig omkring. Mannen som tog över lägenheten bor fortfarande kvar.

Nu är vi hemma igen och lägenheten är redo för 1:a advent imorgon. Imorgon hoppas jag att jag orkar fixa belysningen på balkongen också.

Vi fick en idé i eftermiddags och det visade sig att det fanns bord lediga så snart bär det av till K9 där vi ska avnjuta ett skaldjursinspirerat julbord.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att få se dina gamla hemtrakter igen ;) Där har vi haft mycket skoj! Hoppas besöket på K9 blir lyckat!

2012-12-01 @ 21:00:59
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Helena

Hur var julbordet på K9 ? Är lite nyfiken eftersom jag själv ska dit om ett par veckor :)

Svar: Det kommer ett inlägg om det alldeles strax =0)
Kristin

2012-12-03 @ 10:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0