Knäckfail

Det sista jag skulle fixa idag var knäcken men det blev ingen höjdare. Jag började med en enkel sats (sån tur var) och när jag skulle ha i mandeln så råkade det bli väldigt mycket som ni ser på bilden nedan och ischoklad-formarnar jag hade köpt var bara 30 st i en förpackning, det räcker inte ens till en liten sats knäck. Jag köpte ischokladformar för att det skulle vara lättare att få i knäcken då de tunna pappersformarna lätt viker sig. Pappersformarna är runt 100 st per förpackning så jag blev lite förvånad. Nu hade jag några vanliga pappersformar kvar från förra året så jag kunde hälla upp all min knäck men nu är även de slut.
 
Jag får göra resten av knäcken imorgon när jag har köpt fler formar och då ska jag ta det lugnt med mandeln ;-).
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fick du loss knäcken från de där papperna? Det fick INTE jag!:( Fick göra om allt!:) haha!Let me know! / Nathalie

Svar: Inte de röda och gröna formarna, det var omöjligt! Men knäcken blev för lös så det kan bero på det. De 5 IKEA-formarna jag fyllde gick däremot bra så jag kanske ska köpa pappersvarianten imorgon iallafall...
Kristin

2012-12-20 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0