Luciamorgon

God morgon på er! Jag vaknade klockan 6 och har inte kunnat somna om efter det. Jag tittar på Nyhetsmorgon och de bjuder på luciasånger lite då och då så jag får min dos av luciafirande trots att jag själv inte sjunger i något luciatåg i år.
Min kör har två luciakonserter på lördag i Västerås Domkyrka men jag kommer inte att vara med då det blir för mycket stå å gå för mina fogar (och frågan är om jag hade kommit i mitt lucialinne).

Bröden jag bakade till kören igår blev goda, jag använde ett recept från bloggen (fil-limpa) och det är mitt favoritbröd, det är lätt att göra och smakar gott. På väg till kören gick jag förbi den här fina krubban som spred ljus och julstämning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0