Lugn och planering

 
Jag har haft en lugn och skön dag. Jag har pratat med systeryster i telefon, pluggat och fått lite frisk luft när jag gick till Konsum och köpte lunch.
 
Nu håller jag på att skriva en inköpslista inför kvällens storhandling på ICA. Det blir mest julgodisbakgrejer som ska köpas men även lite mat så vi har ett par dagar fram över.
Jag har tänkt att jag ska hitta på ett recept på limedaim, göra knäck, en sats med saffransbullar och lussekatter och mer rocky road den här veckan. Jag älskar att pyssla i köket, speciellt när man får bjuda andra. Det som jag gör den här veckan hoppas jag att vi får njuta av på julafton (och lite innan förstås).
 
Knäcken vi gjorde förra året.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0