Min söndag

Mannen sitter och jobbar och jag fortsätter att plöja bloggar och surfa runt på nätet för att komma ikapp efter närmare en vecka utan dator. Snart blir det bokläsning och därefter en sen middag när H har jobbat klart.
 
Idag åkte vi till Erikslund där vi köpte ramar till de sista fotografbilderna (vi glömde ta måttet på dem innan vi var på IKEA i torsdags), det blev bättre än jag trodde när de sattes i ramarna så jag är riktigt nöjd med slutresultatet. Nu ska vi snart flytta så de kommer inte upp på väggen förrens efter flytten.
Vi beställde en soffa till TV-rummet i nya huset (det är lång leveranstid så den kommer inte förrens efter flytten), vi hittade en snygg och bekväm soffa till superpris så vi är riktigt nöjda!
Efter shoppingen åkte vi hem till min vän Anna och hennes familj där vi fikade och mös. Det var skönt för det var så stor kontrast mot shoppingcentret så jag blev väldigt lugn och harmonisk när vi kom dit (när vi satte oss i bilen efter shoppingen var jag nästan illamående pga massvis med folk, stressig musik på hög volym och alla bilköer för att ta sig ut från området).
 
Efter ett besök på ICA och mina föräldrar så styrde vi kosan hemåt och här sitter vi nu med varsin dator i knät och är sociala ;-). Det är skönt att få en lugn hemmakväll för imorgon börjar partyt tidigt och håller (förhoppningsvis) på långt in på småtimmarna!
 
Nu glömde jag såklart att fota när vi var hemma hos dem idag men här är ett kort på nästan hela familjen som är tagen på mitt födelsedagskalas förra året.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag undrade just när du hunnit ta kort på oss idag, eftersom mobilen inte var framme ;)
Men oj vilken leveranstid det var på soffan! Det fattade inte jag när vi var och tittade... Tur att ni inte måste ha soffan NU.

2012-12-30 @ 21:22:22
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0