Mitt 2012 - del 4

Vi avslutade året med en rejäl sovmorgon, det var superskönt även om jag vaknade med ett ryck och blev lite stressad, vi ska åka om tre timmar och har en hel del kvar att fixa. Nu blir det fullt fart framåt för vår del. Här nedan kommer den sista delen av mitt 2012!
 
Oktober började med en härlig resa till Island tillsammans med makens jobb, det var första veckan som jag kände mig lite mindre illamående och det var så skönt!
 
Vecka 17 och magen putar lite mer.
 
Vi var på ultraljud nummer två och allting såg bra ut. Jag åkte ner till Skåne och vi såg Evita på Malmö Opera med Charlotte Pirelli i huvudrollen, hon imponerade stort!
Det största av allt under hösten var när vi skrev kontrakt på drömhuset, i november blev det vårt och nu är det inte lång tid kvar tills flyttlasset går.  Och nej, vi har inte börjat packa än...
 
Vi gick på höstbal i Lund.
 
Vi går på olika fester och med en växande mage får man klä upp sig så gott det går, mycket av gravidgarderoben kommer från f.d. gravida, som min syster och mina vänner.
 
December bjuder på julskyltning med familjen, konserter med kören och en massa julbak och julstök.
 
Vi äter julbord på K9, julstökar ännu mer med familjen och firar först jul i Västerås veckan före jul, därefter åkte vi ner till Lund för att fixa det sista innan vi styrde kosan mot Göteborg där vi firade mannens födelsedag och julafton.
Liseberg 22 december.
 
Julklappsutdelning
 
Juldagsmys i Kullavik
 
Sammanfattningsvis så var 2012 ett riktigt bra år och jag håller tummarna för att 2013 bjuder på en massa härliga stunder och bebisgos!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ser också fram mot bebisgos ;)

2013-01-01 @ 11:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0