Önskelista

Visningen gick bra och det kändes som att de tyckte om lägenheten.
Jag har tittat runt på olika hemsidor för att få lite inspiration till min önskelista men det går trögt (jag vet att det är ett i-landsproblem). Är det någon av er som har bra tips? Det ska vara saker till mig själv eller till mig och Håkan och jag vill helst inte önska mig barnsaker. Det här är sista julen som jag kommer att få julklappar av familjen så det gäller att passa på ;-) och bara därför så står det still i mitt huvud. Om någon hade frågat mig i september så hade jag kommit på en massa saker (och jag borde ha skrivit ner saker allteftersom men det har jag inte tänkt på).
Om vi hade flyttat in i nya huset så hade det varit lite lättare men som det är nu så vågar vi inte önska oss någonting eftersom vi inte vet hur det kommer att få plats eller om det passar in.
Vi har kommit på en del böcker och kökssaker, så som grytor, skålar och annat som behövs men det är i princip allt.
 
Här ser ni några saker som finns med på listan
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0