Sköna lördag och pepparkakor

Klockan ringde ganska tidigt idag för vi har några saker att bocka av under dagen. En del saker är redan fixade och nu ska vi ge oss ut på stan för att fixa några ärenden och efter lunchen bär det av till mina föräldrar för årets pepparkaksbak. Det är tradition att vi samlas och bakar tillsammans och min mamma gör den bästa pepparkaksdegen så kakorna blir ljuvliga!
 
 
Såhär under vintern när det är torr luft så blir det inget bra när jag plattar håret så nu får det vara lockigt istället, såhär ser jag ut idag. Det går betydligt fortare att bara låta håret vara efter duschen än att först blåsa det för att sedan platta det så det är skönt. Sen skulle jag kunna anstränga mig lite för att få det riktigt lockigt men det får bli nån annan gång.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Påminn mig i veckan så ska du få shampo och balsam av mig som gör att håret inte blir lika frizzigt. Det funkar inte på mitt korta hår men hoppas du kommer att gilla det på ditt långa ;)

2012-12-08 @ 17:12:35
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0