Slut i armarna och babygym

Herregud vad jag är slut i armarna! Trots att jag gick hem med kassar allt eftersom så är jag skakis i armarna efter dagens shoppingrunda.
Nu är alla julklappar klara inför söndagens julmys (vilket var prio 1 idag) och resten får vi fixa imorgon och under nästa vecka.
Jag har handlat allt som behövs för att påbörja julgodistillverkningen men nu måste jag vila benen lite innan jag sätter igång i köket.

Jag var inne på Zetterlunds som är en leksaksbutik i Västerås och med start idag så rear de ut babygym i Bamse-stil. Ordinarie pris 699kr och nu 249kr så det får bli vår julklapp till Lille Skrutt. Vi har sagt att vi ska vänta med alla sådana saker tills vi har flyttat men det här var så bra pris så vi tyckte både två att det var värt att slå till.


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj! Det var verkligen ett bra pris!!! Babygym är superbra, vi har verkligen uppskattat vårat. Både att bara lägga den riktigt lilla bebisen i när man tex ska äta själv, och sen för den större bebisen med, så den kan roa sig själv en stund så man hinner göra annat.

Svar: Jag trodde att de var ganska stora när de använde det men en kvinna som jag mötte i trapphuset (när jag bar hem det idag) sa att det är perfekt när man måste lägga ifrån sig dem en stund så det låter ju bra att även du säger det, då går det att använda ganska länge (tills de själva kan krypa ut ur det eller så ;-)
Kristin

2012-12-14 @ 14:32:55
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Aneta

Hej Kristin det stämmer bra som Anna och den andra kvinnan säger, ni kommer kunna advända den välldigt tiddigt! Bra köp( super bra pris).

2012-12-15 @ 09:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0