Snart snögubbe

Fördelen med att ha visning hemma är att jag tar tag i städning och undanplockning. Som att till exempel tömma och ta bort torkställningen i sovrummet, varför gör jag inte det oftare? Det ser mycket trevligare ut när den är undangömd, och rummet blir mer rofyllt. Det första jag ser när jag vaknar på morgonen är inte tvätten som påminner mig om att jag borde stryka/vika den och få ner den i byrålådor och garderober.
 
Nu är det iallafall gjort, och det ser riktigt fint ut här hemma. Även om jag skulle vilja så kan jag inte undvika att gå ut längre. Jag har dragit på det och gjort allt som behövs här hemma men nu börjar det kurra i magen och vädret blir bara sämre och sämre så det är nog bäst att ge sig ut nu, innan det blir helt omöjligt.
 
Det här kommer att vara jag om en liten stund
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0