Solig måndagsstart

Idag vaknade jag upp till strålande sol, mycket snö och -18 grader (Det är lite roligt för bland mina vänner på Facebook så har morgonens temperatur varit den vanligaste statusuppdateringen, av dem är -23,5 det kallaste hittills).
Det har blivit kallare och kallare de senaste dagarna och jag är glad att jag till störst del får hålla mig inomhus idag.

Idag ska jag fortsätta att göra julfint här hemma och så blir det en föreläsning på eftermiddagen. En bra start på veckan som håller på att ta form nu under förmiddagen, jag håller bland annat på att kolla upp om det ska bli ett besök till huvudstaden på onsdag.

Här nedan ser ni bilder på balkongens ljusslinga och hur det såg ut när jag satte upp den. Eftersom jag inte kan stänga jackan längre så går jag på principen ju fler lager under desto bättre, och som pricken över i:et lånade jag min mans luvtröja (stor och bra) för att hålla huvudet varmt :) inte så snygg outfit men jag frös inte och det är det viktigaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0