SönDagens

Det blev en tidigt morgon idag också och jag har hunnit med en hel del nu på förmiddagen. Jag var iväg till ICA och det är riktigt kallt ute, jag hade bylsat på mig ordentligt men det är svårt att skydda kinderna.Jag var nästan för varm under jackan medan kinderna kändes halvt stelfrusna när jag kom fram till ICA.
 
Dagens bilder togs imorse innan min man åkte så de är inte de bästa men såhär ser jag ut idag.
 
Klänning A pea in the pod, leggings Indiska och örhängen från Glitter.
 
 
Bilder från gårdagen kommer lite senare. Jag har knappt hunnit med här hemma så nu blir det till att fixa tvätt, laga lunch och läsa bloggar (jag har inte läst bloggar på två dagar så jag ligger lite efter) innan det bär av  på söndagsnöje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0