Studier till våren?

Jag fick en idé när jag tittade igenom kurshemsidan för att hitta tentadatumet för min ena kurs, jag fick nämligen se att de hade en fortsättningskurs i vår och jag blev lite sugen på att söka den. Isåfall skulle jag bara läsa den och inget annat för det finns nog tillräckligt att göra med bebisen ändå. Det är en distanskurs på deltid så det är ingen heltidskurs, och jag kan titta på föreläsningarna när det passar mig. Jag gick in på antagningen.se men den är låst för anmälan så jag ska leta vidare och se om det kanske finns platser kvar när de första antagningsbeskeden har gått ut.
Min plan var att vara mammaledig från februari och ägna mig åt bebisen som är beräknad i mars men vi får se vad som händer, beroende på om det går att anmäla sig, om jag kommer in och vad min kloka man tycker (om han tror att jag fixar lite studier vid sidan av).
 
Såhär har det sett ut under hösten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0