Till den som har allt?

Bild lånad från stadsauktion.se
 
Till den som har allt kan man alltid köpa den här, om man har råd vill säga. En portfölj med 10 guldtackor á 100 gram, det aktuella budet ligger på 280 000 kronor, men det är ett fynd med tanke på att det tänkta utropspriset är tänkt till 350 000 kronor.
 
Jag är inne på stadsauktion.se varje dag för att se om det finns några fina saker till vårt nya hus. Vi har lagt bud på några saker men vi har lagt oss då priserna drar iväg. De har många fina/roliga saker och det finns i alla prisklasser. Jag blev dock lite förvånad när jag såg det här guldet. Vem har det hemma? Och vad gör man med det? Visar upp för vänner och bekanta eller säkrar man pensionen med det? Ja, jag vet inte. Om någon vill följa budgivningen eller läsa mer om guldet så kan ni göra det här (klicka)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0